woensdag 27 april 2011

Searching for tickets - Zoekt nog tickets

2 opmerkingen:

BriTy zei

Hey,

I am looking for 2 or 3 tickets on any bus. I will arrive in Brussels tomorrow early evening. You can email me, Tynanb1@gmail.com or call me 0036 30 537 3987..
Cheers!
Brian

Unknown zei

Ik heb 4 plaatsen gereserveerd op Horal bus 6. 3 ervan zijn al bezet. Ik ken ook nog een koppel dat eventueel geïnteresseerd is in een plaats op deze bus, maar ofwel voor allebei ofwel voor géén van de 2. Ik ben dus zowel geïnteresseerd in het afstaan van 1 plaats als in het verwerven van een extra plaats.

Contact : Andy.Planckaert@telenet.be
of 0479/394697 (liefst SMS)

Route 6
Vertrek: 10:00 Station Denderleeuw
Aankomst: 17:00 Station Denderleeuw
Stopplaatsen: Mort Subite, Timmermans, Lindemans, De Cam, De Troch